Bekännelser

hej bloggen, jag har fått en fråga om att skriva tio bekännelser om mig själv.
så här kommer de:
  • jag kan inte sova om de jag pratar med inte säger godnatt.
  • jag saknar mitt blonda hår så jag dör.
  • jag kan inte gå till skolan utan att sminka mig med foundation, puder och ögonbrynspenna.
  • jag har jättesvårt att prata med folk och kolla de i ögonen samtidigt.
  • jag solar solarium jätteofta, eftersom jag verkligen hatar att vara blek.
  • jag hatar när folk pillar på min mobil, det är bara så jälva jobbigt.
  • jag tycker aldrig jag blir bra på kort.
  • jag vill gå upp i vikt.
  • min dröm är att se ut som en victorias secret angel.
  • jag hatar att ha autocorrect på mobilen eftersom jag då alltid skriver fel.
sådär, hoppas ni blev nöjda. puss
 

Kommentarer
Amanda

sikken gosig blogg du har, saknar dig. <3

2013-03-07 @ 16:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback