I'm on a pursuit of happiness

Hej mina finaste.
Jag hade tänkt dra igång bloggandet igen, förlåt att jag bara tog en paus helt plötsligt. Ska sluta säga förlåt i alla inlägg också. 
De senaste dagarna i mitt liv har varit bland de bästa någonsin, jag och min allra bästa kompis Frida var i måndags, 22 april 2013, på Justin Bieber i Stockholm. Inte nog med att vi taggat i 280 dagar och att vi hade så himla bra platser, jag blev Justin Biebers "One less lonely girl". Kan fortfarande inte förstå att det faktiskt har hänt, ni som har följ min blogg från första början vet hur mycket han betyder för mig. 
 
Mitt liv är just nu på topp och finns nog inget som kan få mig att må dåligt, hoppas det förblir så.
Vi hörs, och hoppas ni följer min blogg. Puss!
 
22 april 2013 <3

Kommentarer
Sofia

Dagen innan tänkte jag ''det blir säkert hon som blir OLLG'' sen när jag vakna såg jag bilden på instagram!
Men åh vad kul, skulle göra vad som helst för att bli OLLG!

2013-04-28 @ 11:16:37
URL: http://sofiaaulldahls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback