I GOT THAT POWER

Hej igen, har fått väldigt många frågor på blandannat min Ask och Instagram om hur det gick till att bli One less lonely girl! Jag och min bästis Frida stod på läktare A8 plats 15/16 rad 1 och dansade till Beauty and a Beat när Alison, en som arbetar i Justin Biebers crew kom och frågade om jag ville bli OLLG. Mitt hjärta stannade och Frida började skrika, sedan följde jag med Alison bakom scenen där jag stod i några minuter innan OLLG-låten började. Mitt hjärta hade stannat och jag kunde inte prata eller göra någonting, det enda jag kunde koncentrera mig på var att jag skulle andas. När de sedan sa att jag skulle ut, så började mitt hjärta slå i 100km/h. Jag satte mig ute på "tronen" bredvid min allra finaste prins. Han som alltid har gjort mig så glad, han som alltid finns där, han som skriver de bästa låtarna, är snyggast på hela jorden och är den underbaraste jag vet. Jag kunde inte förstå att jag satt bredvid honom. Kan fortfarande inte förstå att jag har hållt hans hand. Kunde varken gråta eller skrika, det enda jag tänkte på var min älskling. Min allra finaste älskling <3
När låten är slut springer man ut hand i hand med Justin, han springer snabbt vidare samtidigt som han säger Hejdå, sen är det bästa ögonblicket i mitt liv slut. När jag återvänder till läktaren ser jag att Frida har brytit ihop. Då lossnar allting och jag slutar inte gråta. Står resten av konserten och gråter. 
 
Finns fortfarande inga ord mer än att jag ÄLSKAR dig Justin Bieber. <3
 

Kommentarer
Amanda

Åh du är så lyckligt lottad!
önska varje sekund att det var jag uppe på scenen, vart så sjukt glad för din skull ändå! :)
HELT SJUKT! OMG :D
Grattis 100 gånger om
kram finis :)

2013-04-28 @ 12:31:08
URL: http://nattstad.se/turkozapantern
Payal

du måste va den lyckligaste på jorden! Så fort jag hör låten så blir jag tårögd för att jag är avundsjuk på alla som har varit OLLG, och för att jag vill tillbaka till konserten!! lyckos dig!!:)

2013-05-09 @ 16:57:34
URL: http://stylebypayal.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback